جلسه مجازی شعر با موضوع «عید قربان و ولادت امام هادی(ع)» از سوی انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می ‌شود.

برگزاری جلسه مجازی شعر با موضوع «ولادت امام هادی(ع)»

به گزارش قدس آنلاین، سیزدهمین جلسه از سری جلسات مجازی انجمن ‌های شعر رضوی سراسر کشور به همت انجمن ادبی رضوی  ۱۳ مرداد ۹۹ از ساعت ۱۸ به صورت پخش زنده(live) در اینستاگرام برپا خواهد شد.
این محفل ادبی مجازی با حضور محمد جواد غفورزاده(شفق) استاد جلسه و محمد کاظم کاظمی مجری کارشناس همراه با ارتباط ویژه با مهدی رحیمی(زمستان) از قم و معرفی کتاب برگزار می ‌شود.
عقیل نجار(دبیر انجمن شعر رضوی بوشهر)، حجت الاسلام سید حسین سیدی و محمد بقایی، از دیگر میهمانان این جلسه شعر مجازی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام هادی(ع) هستند.
دوستداران شعر آیینی از طریق صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir به صورت غیرحضوری می ‌توانند این محفل شعرخوانی استادان و شاعران مطرح استان و کشور را تماشا کنند.  
یادآور می شود، علاقه مندان می ‌توانند برنامه‌ های ادبی این مؤسسه را به ویژه در دوران رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی از طریق صفحات آن در شبکه های مجازی مختلف از جمله اینستاگرام، پیام‌ رسان بله و... همچون صفحه اینستاگرام انجمن ادبی رضوی به نشانی anjoman_adabi_razavi@ دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها