خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۱ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان به ارزش دو میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال خبر داد.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام ۱۱ مورد شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند هایی از جمله خرید و فروش خودرو، ملک و ... اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و به موقع موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه ۵ نفر متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاچاقچیان حرفه ای

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر قاچاقچی حرفه ای و کشف ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد ورود، حمل و نگهداری انواع کالای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش ۲۴ ساعته و همچنین اشراف اطلاعاتی موفق شدند محل نگهداری کالاهای قاچاق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: کارآگاهان با تلاش به موقع و هماهنگی با مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ها تعداد ۱۱ بطری نوشابه انرژی زا، ۱۱ کیلوگرم ناس، یک هزار و ۵۶۷ عدد انواع قرص غیر مجاز و ۷۲۰ نخ سیگار را کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: با بررسی بعمل آمده ارزش این مقدار کالای قاچاق ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی گفت: در این رابطه ۴ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها