مدیرکل پست خراسان رضوی گفت:استان به قطب هاب پستی درکشور پیوست.

خراسان رضوی به قطب پستی درکشور پیوست

 سید احمد موسوی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد:  از ۱۳ مردادماه  استان خراسان رضوی به هاب منطقه ای  در کشور پیوست و درحال حاضر ایران به ۵ هاب پستی منطقه ای مجهز شد. 

وی عنوان کرد: قبلا تنها تهران دارای هاب پستی بود و تمامی مرسولات می بایست از  طریق تهران به دیگر استان ها ارسال می شد ولی درایام عید امامت وولایت ۴ نقطه از کشور از جمله مشهد، تبریز، اصفهان و  همدان به هاب پستی پیوستند.

مدیرکل پست خراسان رضوی افزود: با این مهم ارسال مرسولات پستی از ۱۷ بار دست به دست شدن به ۹ بار  و زمان ارسال مرسولات نیز  ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرد و از آن طرف  با راه اندازی هر هاب پستی  زمینه اشتغال  ۱۰۰ نفر نیز در کشور فراهم شد.
افزایش ۱۵۰ درصدی  ترافیک بسته ها و امانات پستی در ایام کرونا
وی  تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا اگرچه ۳۰ نفر از پرسنل ادارات پست استان مبتلا به کرونا شدند ولی این ویروس باعث افزایش ۱۵۰ درصدی بسته ها و امانات پستی  شد.

موسوی گفت: خوشبختانه مردم به توصیه های مسئولان بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا  توجه کردند و بااعتماد به خادمین خود در ادارات پست بسته ها و امانات خود را از طریق شرکت پست  ارسال کردند و میزان استقبال مردم  به پست به شدت افزایش پیدا کرد.
 کارت های ملی به دفاتر پیشخوان واگذار شده است
مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: با پایان یافتن قرارداد ثبت احوال با شرکت پست ،  دیگر پست متولی ثبت نام و یا تحویل کارت ملی نیست و مردم می بایست از طریق دفاتر پیشخوان اقدام به ثبت نام و یا تحویل کارت ملی خودکنند.
خبرنگاران پیغام رسانان جامعه هستند
موسوی با تبریک ۱۷ مردادماه روزخبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود:  خبرنگاران به نوعی همکاران ما در شرکت پست هستند چرا که ما در شرکت پست  پیغام رسان نامه های مردم به اقصی نقاط کشور و دنیا هستیم  وخبرنگاران پیغام رسان خدمات نظام به مردم می باشند.

  وی از زحمات و خدمات خبرنگاران به ویژه خبرنگاران شهرستان ها که با کمترین امکانات سعی و تلاش دارند اخبار منطقه خود را به خوبی منعکس کنند  تقدیر کرد و گفت: واقعا کار خبرنگاری یک کار پر استرس و ارزشمندی است  و می توانند با ارسال یک خبر  بازتاب خوبی را در جامعه  منعکس کنند و حقیقتا  ردپای خبرنگاران  در حوزه های مختلف توانسته  به مردم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  و در جهت رفع مشکلات  مثمر ثمر باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها