خراسان شمالی- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش اعتبارات اشتغال مددجویان این نهاد به ۱۷۳ میلیارد تومان خبر داد.

اعتبارات اشتغال مددجویان خراسان شمالی به ۱۷۳ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید الهی راد با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه قدس ضمن تبریک روزخبرنگار، اظهارداشت: در سال جاری مجموع بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال مددجویان این نهاد اختصاص یافته بود که به برکت سفر رئیس کمیته امداد این رقم به ۱۷۳ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا هشت هزار خانوار به مددجویان تحت پوشش این نهاد اضافه شد گفت: از سوی بنیاد مستضعفان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نیازمندان مددجو و غیر مددجو آسیب دیده از کرونا در خراسان شمالی اختصاص یافت.

الهی راد همچنین گفت: مردم نیکوکار استان سال گذشته بیش از ۷۶ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: تمامی سبدهای معیشتی توسط خیرین مراکز نیکوکاری استان اهداشده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش مواسات، ۳۱ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۴۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد گفت: با توجه به رسیدن ماه محرم طرح احسان حسینی در این ایام اجرا خواهد شد که در ده روز اول محرم غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

الهی راد به اجرای طرح نان مهربانی نیز اشاره کرد و گفت:با شرایط و محدودیت‌های اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، با همکاری ۱۳۰۰ نانوایی در  استان طرح نان مهربانی اجرا شده است.

وی افزود: به‌منظور فراهم کردن بسترهای موردنیاز برای رفع مشکلات و نیازهای خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از تبعات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای از طریق کمیته امداد استان خراسان شمالی انجام‌شده است.

برچسب‌ها