اپل، iMac ۲۷ اینچی را با پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل راه‌اندازی می‌کند.

مشخصات "iMac ۲۷" اینچی اپل فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در مارس سال گذشته ، اپل ترکیب iMac خود را با گرافیک‌های AMD Vega و پردازنده های نسل نهم Intel به روز کرد، این برند مستقر در Cupertino اکنون iMac ۲۷ اینچی خود را به روز کرده است و اپل همچنین از بروزرسانی های جزئی iMac و iMac Pro ۲۱.۵ اینچی خبر داده است.

در این دستگاه با عملکرد چشمگیر خود ، حافظه را می‌توانید دو برابر کنید ، SSD ها را در چهار خط ذخیره سازی ، صفحه نمایش حتی خیره کننده تر Retina ۵K ، دوربین بهتر ، بلندگوهای با کیفیت بالاتر و میکروفون با کیفیت استودیویی قرار دهید ، iMac ۲۷ اینچی با ویژگی های جدید در همان قیمت گذشته عرضه خواهد شد. تام بوجر ، مدیر ارشد مک اپل در بیانیه‌ای گفت: این دستگاه بهترین گزینه برای ایجاد فضای کار و برقراری ارتباط سریع و با کیفیت است.



مشخصات و ویژگی‌های iMac ۲۷ اینچی

دستگاه iMac ۲۷ اینچی با صفحه نمایش ۵K Retina اکنون دارای فناوری True Tone است که به طور خودکار دمای رنگ را با محیط کاربر تنظیم می‌کند، جدیدترین iMac اپل همراه با یک فناوری نانو بافت است که برای اولین بار در Pro Display XDR معرفی شده است، ادعا می‌شود که می‌تواند بازتاب‌ها و تابش خیره کننده‌های صفحه را کاهش می‌دهد. iMac جدید ۲۷ اینچی اکنون دارای یک وب کم FaceTime ۱۰۸۰p با همراهی بلندگوهای کیفیت بالا و مجموعه بهتر از میکروفون های با کیفیت استودیویی است.

در داخل دستگاه ، iMac ۲۷ اینچی دارای پردازنده های ۱۰ هسته ای نسل ۱۰ اینتل با سرعت Turbo Boost به ۵.۰GHz است، این چیپست با گرافیک سری AMD Radeon Pro ۵۰۰۰ با حافظه ۱۶ گیگابایتی GDDR۶ جفت شده است و گفته می شود که ۵۵٪ سرعت بیشتر عملکرد گرافیکی را ارائه می دهد.

از نظر ذخیره سازی ، iMac به روز شده گزینه های SSD ۸TB را ارائه می دهد، iMac ۲۷ اینچی همچنین حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم DDR۴ را روی مادربورد مجهز می کند و آخرین ویژگی ارائه تراشه امنیتی T۲ اپل است که ادعا می کند پرونده‌ها و داده‌های ذخیره شده در SSD را ایمن نگه می‌دارد.



۲۱.۵ اینچی iMac و iMac Pro

در حال حاضر iMac ۲۱.۵ اینچی دارای حافظه SSD مبتنی بر فلش است که آن را به صورت استاندارد در سخت افزار اپل قرار می دهد. مشتریان همچنین گزینه‌ای برای انتخاب iMac ۲۱.۵ اینچی با Fusion Drive (SSHD) دریافت می کنند. در مورد iMac Pro ، این دستگاه از پردازنده ۱۰ هسته ای Intel Xeon بهره خواهد برد.

قیمت ۲۷ iMac ، قیمت iMac ۲۱.۵ اینچی و iMac Pro

دستگاه iMac جدید ۲۷ اینچی دارای قیمت اولیه ۱۶۹،۹۹۰ روپیه است. iMac ۲۱.۵ اینچی هزینه ۹۹.۹۰۰ روپیه را دارد در حالی که iMac Pro با قیمت ۴۶۴،۹۰۰ روپیه به فروش می‌رسد. هر سه مدل در اواخر این ماه از طریق فروشندگان مجاز اپل برای خرید در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها