تولیت آستان قدس رضوی در یادداشتی اینستاگرامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین، در متن یادداشت اینستاگرامی حجت‌الاسلام احمد مروی به مناسبت هفدهم مرداد ماه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

علی ابن موسی الرضا(ع) : فَإِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعُونا

اگر مردم زیبایی‌های سخن ما را بدانند، بی گمان از ما پیروی می‌کردند.

کلام قرآن و اهل بیت(ع) والاترین پیامی است که در طول حیات بشری بر انسان‌ها نازل گردیده و طریق هدایت به سرمنزل عبودیت و کمال را برای همگان روشن ساخته است.

انتقال این پیام بلند و مطابق با فطرت بشری به همه انسان‌های عصر حاضر و اعصار آینده وظیفه مهمی است که بر دوش همه مسلمانان گذاشته شده و در این بین آن‌ها که به خدمت در عرصه خطیر رسانه مشغولند، توفیق و فرصتی خاص دارند که انوار معنوی کلام‌الله مجید و اهل بیت اطهار علیهم‌السلام را به گوش و جان بشریت برسانند.

بدون شک خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تعامل با مجموعه آستان قدس رضوی فعالیت می‌کنند، جزء فرهیختگانی هستند که این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و در مسیر انعکاس نورانیت و معنویت مضجع منور علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) و انتقال معارف عالم آل محمد(صلوات‌الله و سلامه علیه) گام بر می‌دارند.

فرارسیدن هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مناسبی است که ضمن تجلیل از مقام والا و شامخ شهدای عرصه رسانه، از زحمات بی‌دریغ و خالص خبرنگاران جبهه حق که پرچم‌داران جهاد در عرصه جنگ نرم هستند، تقدیر کنیم.

خبرنگارانی که همواره در عرصه‌های مختلف به مجاهدت پرداخته‌اند و در وقایع چند ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند و در کنار کادر درمان کشور، بدون تعطیلی به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم پرداخته و در ایجاد همدلی و اتحاد در مقابله با ویروس منحوس کرونا نقش‌آفرینی کردند.

برای آستان ملک‌پاسبان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) مایه مباهات است که خبرنگاران متعهد و اصحاب پرتلاش رسانه، در این ایام در نقش بازویی توانمند و گره‌گشا در همه عرصه‌ها، به ویژه فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک‌های مومنانه، یاری‌دهنده خیل خدام حضرت شدند و در روزهایی که ارتباط فیزیکی ارادتمندان با صحن و سرای رضوی محدود شده بود، معنویت این صحن و سرا را از قاب رسانه به منازل همه محبان اهل بیت اطهار(علیهم‌السلام) رساندند.

اینجانب از جوار بارگاه منور رضوی، فرارسیدن روز خبرنگار را به جامعه شریف رسانه‌ای کشور تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاشگران عرصه بصیرت و آگاهی توفیقات روزافزون را از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها