امروز سهامداران شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، کشاورزی و دامپروری بینالود و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

کدام سهام ها امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

به گزارش قدس آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۴هزار و ۲۲۷واحدی، در ارتفاع ۲ ‌میلیون و ۷۸هزار و ۴۲۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۴۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۷هزار و ۶۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۵۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، داروسازی اسوه و شیمی دارویی داروپخش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/05/19

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله ۲میلیارد و ۸۱۵میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۲۳۵میلیارد تومان در ۸۵۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۱۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۵۳۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، کشاورزی و دامپروری بینالود و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه معلم و دامداری تلیسه نمونه  بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها