۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
کد خبر: 715522

یکی از بازیکنانی که در ماه‌های اخیرعملکرد کم نوسانی در استقلال داشته علی کریمی است. هافبکی که تلاش کرده درعملیات هجومی و در کارهای دفاعی کمک حال مربیان استقلال باشد.

برای تمدید با استقلال آماده‌ام

قدس آنلاین:  کریمی در پایان این فصل قراردادش با استقلال به پایان می‌رسد و به سبب تأثیرگذاری که همواره در ترکیب تیمش داشته هواداران استقلال را بابت جدایی احتمالی‌اش نگران کرده است. کریمی اما دوست دارد در استقلال بماند و همچنان بازیکن این تیم باشد. شاید همین سیگنال برای مدیران باشگاه استقلال که هنوز هیچ تماسی برای تمدید قرارداد با کریمی نداشته‌اند کافی باشد.

*بالاخره با استقلال قرارداد تمدید کردی؟

هنوز نه. من منتظرم باشگاه تماس بگیرد و برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم.

*چند روز پیش در باشگاه بودی که خبرهایی از نشست تو با مدیران باشگاه به بیرون درز کرد که جای شگفتی هم داشت. گفته می‌شد برای گله از کادر فنی به باشگاه رفتی.

برخی خبرها واقعاً تأسف آور است. من آن روز به باشگاه رفتم تا برگه مالیاتی‌ام را بگیرم. هیچ هدف دیگری پشت این نشست نبود. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها این حواشی را ایجاد می‌کنند. من رابطه خوبی با آقا فرهاد دارم. ایشان از اسطوره‌های باشگاه استقلال هستند و من مشکلی با او ندارم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. آقای مجیدی تازه کارش را شروع کرده و ما به عنوان بازیکن باید تلاش کنیم  درکارش موفق شود. از این خبرها تعجب می‌کنم. نه، اصلاً چنین چیزی صحت ندارد ومن این شایعات را تکذیب می‌کنم.

*درباره ماندنت در استقلال چه چیزی بنویسیم؟

بنویسید هر وقت باشگاه با من تماس گرفت و از من خواست برای تمدید بروم حتماً به باشگاه مراجعه می‌کنم. در حال حاضر از قرارداد من با باشگاه چیزی باقی‌نمانده و به زودی بازیکن آزاد می‌شوم. اگر باشگاه صلاح بداند و در فهرست باشم با من تماس می‌گیرند و اگر نباشم باید فکر دیگری کنم.

*مبالغی که طلب داشتی را گرفتی؟

هنوز بخشی از آن مانده و امیدوارم زودتر با من تسویه حساب کنند.

*بازی با سپاهان یکی از چالش‌های بزرگ شما بود. درباره این بازی صحبت کن.

خب، همان‌طور که می‌دانید من روزگاری بازیکن سپاهان بودم. آن‌ها ساختار باشگاهی خوبی دارند و یکی از تیم‌های مدعی محسوب می‌شوند. ما بازی سختی با این تیم داشتیم به خصوص اینکه مهره‌های کلیدی ماهم غایب بودند. البته آن‌ها آمده بودند تا باخت در لیگ را جبران کنند. شاید اگر خوش شانس‌تر بودیم نتیجه بهتری برای ما رقم می‌خورد. ما تمام تلاشمان را کردیم و هواداران این را بدانند برای خوشحالی آن‌ها جانانه جنگیدیم.

برچسب‌ها