وزیر اقتصاد و دارایی از عرضه دارا دوم در اولین چهارشنبه شهریور خبر داد.

دژپسند: دارا دوم اولین چهارشنبه شهریور عرضه می شود

قدس آنلاین: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد از حل مشکلات پیش روی تاسیس صندوق دارادوم خبر داد و گفت: در اولین چهارشنبه شهریور در هفته دولت نسبت به عرضه صندوق دارادوم اقدام خواهد شد.

«محسن علیزاده» نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار هم در گفت‌وگو با قدس آنلاین  گفت: از دیروز در پی انتشار خبر کذبی که سهام شرکت‌های پالایشی قرار است به صورت بلوکی انجام شود برخی نگرانی ها در بین مردم و اهالی بازار ایجاد شده بود. بر اساس پیگیری‌هایی که صورت گرفت بخشی از ناهماهنگی‌ها وجود داشت که همین موارد منجر به این خبر شده بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: مقداری ناهماهنگی و عدم همکاری از سمت وزارت نفت وجود داشت اما با نشستی که با نمایندگان سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و داریی و وزارت نفت داشتیم این ناهماهنگی‌ها برطرف شد و قرار شد عرضه سهام این شرکت‌ها متوقف شود.

علیزاده تاکید کرد: بر این اساس قرار شد وزارت نفت به سرعت نمایندگان خودش را برای تأسیس شرکت سرمایه گذاری معرفی کند و به امید خدا در کوتاه ترین زمان ممکن این صندوق تأسیس شود و سهام پالایشی‌ها به صورت صندوق دارادوم به مردم و بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها