کتاب دو زبانه «تق! تق! تق!... کرونا هستم» به قلم حسن ایمانی برانقار شامل مجموعه‌ای از ۴۵ رخداد واقعی و مستند از کرونا است که با تزریق عناصر داستانی به اتفاقات، اثری را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

اتفاقات ۲۹ کشور درگیر کرونا در کتاب «تق! تق! تق!... کرونا هستم»

حسن ایمانی برانقار نویسنده کتاب «تق! تق! تق!... کرونا هستم» در گفت‌وگو با قدس آنلاین درباره این اثر اظهار داشت: تلاش داشتم با نوشتن این کتاب با کادر پزشکی و مدافعان سلامت همیاری کنم و یک خسته نباشید به آن‌ها بگویم، داستانِ همدلی‌ها و حماسه آفرینی‌ها در این عصر کرونایی را ثبت کنم تا برای آیندگان بماند.
ایمانی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: کتاب «تق تق من کرونا هستم» به دو زبان فارسی و انگلیسی وارد بازار شده است. 
ایمانی به تالیف کتاب خود در زمینه کرونا اشاره کرد و گفت: «تق! تق! تق!... کرونا هستم» داستان‌های کوتاه واقع گرا مربوط شیوع ویروس کرونا در جهان است که خوشبختانه این کتاب هم به زبان انگلیسی ترجمه شده تا برای ارسال به خارج از کشور آماده شود. کتاب «تق! تق! تق!... کرونا هستم» جنبه داخلی و بین‌المللی دارد. من با تحقیق و دقیق شدن روی حوادث مرتبط با کرونا، مجموعه‌ای از ۴۵ رخداد واقعی و مستند را جمع‌آوری کنم و با تزریق عناصر داستانی به این اتفاقات، داستان‌های کوتاه‌ واقع‌گرا را نوشتم.
وی تصریح کرد: اتفاقات مندرج در این کتاب در ۲۹ کشور جهان رخ داده بود که عیناً به موقعیت جغرافیایی آن‌ها هم اشاره شده است. به طور مثال یکی از داستان‌ها در خصوص پسر بچه ایرانی است که در یک عمل خیرخواهانه در کنار پدر در حین کمک برای ضدعفونی معابر با تراکتور، متاسفانه پای چپ خود را از دست می‌دهد و همه را متأثر می‌کند. این کتاب به نوعی خطر شیوع کرونا را هشدار می‌دهد.
«تق! تق! تق!... کرونا هستم» چند روزی است از سوی انتشارات نگار تابان روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها