خوزستان_  رییس سازمان های مردم نهاد خوزستان گفت: سازمان مردم نهاد خوزستان در بحرانهای مختلف همراه و همگام مردم بوده، که شاهد آن، سیل ها و آتش سوزی های اخیر است.

سازمان های مردم نهاد خوزستان در تمامی مشکلات همراه بودند

به گزارش قدس آنلاین به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان های مردم نهاد، نشست خبری با حضور سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و سیروس داودی نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها) استانداری خوزستان، خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های محلی و سراسری در دفتر سازمان‌های مردم نهاد خوزستان برگزار شد.

سیروس داوودی رییس سازمان های مردم نهاد خوزستان  اظهار کرد: این سازمان  با شعار، نه سیاسی، نه دولتی و نه تجاری بودن، باعث ادامه حیات سمن های مردم نهاد شده پس به همین دلیل تاکنون توانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم آغاز شد که در ادامه ریاست این سازمان تاکید کرد، هدفی جز خدمت به مردم ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان مردم نهاد خوزستان در بحرانهای مختلف همراه و همگام مردم بوده، که شاهد آن، سیل ها و آتش سوزی های اخیر است، گفت: در روزهای ابتدایی شیوع و تکثیر ویروس کرونا، با پیشنهادات بهداشتی و تاکید بر اینکه سمن ها می توانند یاری رسان باشند، در ستاد کرونا حضور یافتیم. که بنا شد ۸۰ بازرس از سمن ها، ناظر بر اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا باشند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، تمام کلاسها را به صورت مجازی برگزار کردیم و این درحالیست که سال گذشته ۲ هزار ساعت تدریس داشته ایم و این فعالیت ها در حوزه، زنان بد سرپرست، مواد مخدر، ورزش و جوانان، کار و کودکان کار بوده است.

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز در ادامه جلسه، ضمن تقدیر از تلاشهای سازمان مردم نهاد در ورود به رفع بحران زلزله مسجد سلیمان که از همان ابتدا در کار اجرایی و نظارتی با جدیت ظاهر شدند، عنوان کرد:  سمن های خوزستانی در بحران های مختلف، با بررسی دقیق مشکلات فرهنگی و اجتماعی و نیازهای منطقه همواره دست یاری رسان دولت بوده اند. ورود سمن ها با طراحی نرم افزار آماری از خانوارها، باعث شد تا توزیع خدمات سرعت پیدا کند.

برچسب‌ها