مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:تایید استراحتهای پزشکی بیمه شدگان و بیماران مبتلا به کرونا بصورت الکترونیکی انجام می شود.

تایید استراحت پزشکی بیمه شدگان مبتلا به کرونا  الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان  علی محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از تایید استراحتهای پزشکی بیمه شدگان و بیماران مبتلا به کرونا بصورت الکترونیکی خبر داد.
 محمدی با اشاره به تحولات اخیر در حوزه دیجیتال سازمان تامین اجتماعی افزود:به منظور  جلوگیری از انتشار ویروس کرونا  و تسریع در پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تست  PCRآنان مثبت اعلام شده تا پایان عادی شدن وضعیت ، بصورت الکترونیکی انجام میگیرد.
وی  تصریح کرد:بیمه شدگانی که نیاز به تایید استراحت پزشکی دارند حتی الامکان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت غرامت دستمزد و بارگذاری مدارک و مستندات پزشکی مربوطه اقدام نمایند.
این مقام مسئول تاکید کرد: چنانچه دوره گواهی استراحت پزشکی ارائه شده ۱۵ روز و کمتر باشد، استراحت پزشکی مذکور  بدون انجام تشریفات اداریپرداخت گردد.
 محمدی افزود: در صورتیکه بیمه شده مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده باشد، پرداخت غرامت دستمزد مربوط به استراحت پزشکی متصل به ایام بستری تا سقف یک ماه بدون نیاز به تایید مراجع معتمد پزشکی سازمان  بلامانع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها