مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: وجه کلزای تحویلی کشاورزان استان امسال به طور ۱۰۰ درصد به حساب آنها واریز شد.

پرداخت  ۱۰۰ درصدی وجه کلزای خریداری شده از کشاورزان خراسان رضوی

 حمید حاجی نژاد درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: سطح زیرکشت محصول کلزای استان ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است که  ۱۰ هزار تن  محصول تولیدی  از کشاورزان خریداری ووجه آن نیز به طور ۱۰۰ درصد پرداخت شد.

وی قیمت تضمینی خرید محصول کلزای استان را  به ازای هر کیلو گرم ۴ هزار و ۶۶۰ تومان  اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی  افزایش سطح زیرکشت محصول کلزا در استان است که برای سال زراعی جاری طبق برنامه ابلاغی سطح زیرکشت محصول کلزای استان به ۲ برابر  سال زراعی گذشته افزایش  پیدا می کند که درهمین راستا  به اکثر شهرستان های استان ابلاغ شده است که ازهم اکنون برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

حاجی نژاد  افزود:  سطح زیرکشت محصول کلزای استان ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است که امسال این سطح به  ۱۵ هزار هکتار خواهد رسید.

وی از تامین بذر مورد نیاز و سایر نهاده های  دیگر در بحث کاشت محصول کلزا  خبرداد  و گفت: دراین رابطه تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده است و طبق برنامه  اقدام خواهد شد. 

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: قرار است قیمت تضمینی محصول کلزا  برای سال زراعی جاری  به ۸ هزار تومان به ازای هر کیلو گرم  برسد که هنوز این مهم دردست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها