مردم و مسئولان شهرستان گناباد نسبت به قرار گرفتن سه دهه‌ای نام این شهر در لیست تبعیدگاه‌های کشور اعتراض دارند.

اعتراض شدید گنابادی‌ها به نامه اخیر وزیر کشور/ گناباد را از لیست تبعیدگاه‌های کشور خارج کنید

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته بود که نامه رحمانی فضلی وزیر کشور به دستگاه قضا جهت معرفی شهرهایی که تبعیدگاه هستند منتشر شد. در این لیست مانند دوره‌های گذشته نام گناباد هم به چشم می‌خورد که این موضوع اعتراض شدید مردم و مسئولان این شهرستان را به همراه داشت.

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس اعلام کرد سه دهه است که گناباد در لیست شهرهای تبعیدگاهی قرار دارد و حتما باید وزیر کشور در این زمینه تجدید نظر کند.

علیرضا موحد نائب رئیس شورای شهر گناباد نیز  اظهار داشت: گناباد یک شهر دانشگاهی است و هفت دانشگاه و چهار حوزه علمیه در آن فعالیت می‌کند پس نباید شهر تبعیدگاه باشد باید شهر علمی معرفی شود. قنات جهانی قصبه در یونسکو ثبت جهانی شده و این شهر میزبان گردشگران خارجی و داخلی است چطور آن را به عنوان شهر تبعیدگاهی معرفی کرده‌اند؟

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نسب امام جمعه گناباد نیز در خطبه‌های نماز جمعه به این موضوع اشاره کرد و درخواست مردم این شهر را از تریبون نماز جمعه به گوش مسئولان رساند.

فضای مجازی شهر گناباد هم تحت تاثیر این اعتراض قرار گرفته و جمعیت زیادی درخواست کنار گذاشتن گناباد از لیست تبعیدگاه‌ها را کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها