نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین مجتمع دامداری گاو شیری در گناباد به زودی راه‌اندازی و با اجرای آن برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بزرگترین مجتمع دامداری گاو شیری در گناباد راه اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال موافقت سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با واگذاری ۲۹ هکتار زمین، بزرگترین مجتمع دامداری گاو شیری در گناباد در آینده نزدیک راه‌اندازی و با اجرای آن برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او افزود: همچنین با پیگیری از وزارت جهاد کشاورزی، شش هزار تن خوراک دام و طیور به گناباد و بجستان با مساعدت شرکت پشتیبانی امور دام کشور تخصیص یافت.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمرکز اختصاص ارز به وارد کنندگان نهاده‌های دامی تنها در تهران از مشکلات مهم این بخش به شمار می‌رود و باید این ارز در اختیار بانک‌های ملی استان‌ها قرار گیرد.
صفایی بیان کرد: با بهره برداری از تعدادی از واحدهای تولیدی مهم در هفته دولت امسال در گناباد ۳۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به واحدهای تولید شوینده و مواد ضدعفونی کننده، تولید ضد زنگ، شانه تخم مرغ و تولید آجر اشاره کرد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها