تاکسی‌های فرسوده یکی از مهمترین معضلات کلانشهرها هستند و در آلودگی هوا نیز نقش بسزایی دارند.

چه تعداد تاکسی فرسوده در مشهدمقدس تردد می‌کنند؟

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی اظهار داشت: نوسازی، بهبود عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و مجاوران بارگاه منور رضوی جزو اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم هم‌خوانی استاندارهای پلیس راهور و شرکت خودروساز تلاش‌های زیادی برای تحویل ناوگان نوسازی شده طی سال گذشته و ثبت‌نام جهت نوسازی ناوگان در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: از همین رو ثبت نام طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی با پرداخت دو فقره وام ۵۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریالی با سود ۱۸ درصد که ۱۴ درصد آن از طریق یارانه شهرداری و ۴ درصد به صورت سهم متقاضی پرداخت می‌شود آغاز شده است.

محبی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن اصل سند خودرو یا برگ سبز آن، اصل کارت ملی، اصل پروانه تاکسیرانی معتبر تا خودروهای مدل ۱۳۸۸ با مراجعه به شرکت‌های کارگزار نسبت به ثبت نام نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: قیمت تمام شده در این طرح برای تاکسی پژو ۴۰۵ مبلغ ۸۸ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۴۰۲ تومان و برای سمند ای اف سون مبلغ ۹۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۱۲ تومان است.  

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها