رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد امروز جای خود را به نماینده مدیرکل داد

 رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی  مشهد جای خود را به نماینده مدیرکل داد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید در جلسه تودیع و تکریم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه سال جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای حقیقی نیست، لذا باید این فعالیت‌ها را در فضای مجازی توسعه دهیم، گفت: امسال باید در بحث معیشت اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات جدی انجام داد و جذب حداکثری تسهیلات را پیگیری و محقق کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در سامانه کارا بعد از تهران بیشترین جذب را استان خراسان رضوی داشته است و باید با پیگیری‌های مجدانه این تسهیلات جذب شود.

وی با اشاره به عملکرد اداره ارشاد مشهد اظهار کرد: فعالیت‌های فوق برنامه و ویژه رویدادهای فرهنگی هنری که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مدیریت می‌شد، بر غنای این فعالیت‌ها افزود. ارتباط خوبی با نهادهای ارزشی برقرار شد و با نهادینه شدن نظارت‌ها، ضعف در این قسمت نیز تا حدود بسیار زیادی از بین رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حذف ساختار ادارات ارشاد شهرستان در مراکز استان‌ها گفت: طبق مصوبه وزارت ارشاد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در مراکز استان‌ها حذف شد، اما با پیگیری‌های انجام شده این اداره به فعالیت خود ادامه داد و اکنون نیز به صورت نماینده مدیرکل فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات محمد جواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تقدیر به عمل آمد و جلیل سروری به عنوان نماینده مدیرکل در شهرستان مشهد منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها