فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و انهدام باند سه نفره سارقان مسلح جاده‌ای در اندیمشک خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در اندیمشک

سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه محموله و بار رانندگان خودروهای عبوری در جاده‌های مواصلاتی شهرستان اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک با کار اطلاعاتی، باند سه نفره سارقان مسلح سابقه‌دار را شناسایی و شب گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی، متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، دو دستگاه خودروی پژو سرقتی، اموال مسروقه شامل کالای خانگی و انواع پارچه به ارزش چهار میلیارد ریال به همراه تعدادی فشنگ جنگی و مدارک هویتی کشف شد. همچنین متهمان در بازجویی پلیس به چهار فقره سرقت مسلحانه محموله‌های جاده‌ای اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان به دلیل سوابق سرقت مسلحانه به عنف و تیراندازی منجر به قتل، تحت تعقیب قضائی هستند، تصریح کرد: تلاش پلیس برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی و اسلحه به کار رفته در سرقت‌های مسلحانه با جدیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها