عملیات اجرایی سه کیلومتر از باند دوم جاده شهر نصرآباد به تربت‌جام با اعتبار افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

ساخت باند دوم جاده نصرآباد - تربت‌جام آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار تربت‌جام  گفت: این پروژه نیمه تمام یکی از مهمترین طرح‌های ملی کشور است که در قالب جاده مشهد به مرز دوغارون اجرا می‌شود.

مرتضی حمیدی افزود: در حال حاضر عملیات زیرسازی و قیرپاشی این جاده از سوی مشهد به تربت‌جام و بالعکس آغاز شده که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جاده مشهد به مرز دوغارون افزون بر ۲۷۰ کیلومتر است ادامه داد: این جاده ترانزیتی یکی از مهمترین شریانهای جاده‌ای شرق کشور می‌باشد که با توجه به تردد بسیار انواع کامیون های ترانزیتی به سوی گذرگاه رسمی دوغارون، احداث این جاده یکی از راههای پرخطر استان خراسان رضوی را حذف می‌کند.

فرماندار تربت‌جام گفت: باند دوم جاده نصرآباد - تربت‌جام از خروجی شهر نصرآباد تا ابتدای روستای قله سرخ به طول سه کیلومتر رفت و سه کیلومتر برگشت شامل ۱۷ هزار متر زیراساس، هشت هزار متر خاکبرداری، اساس هفت هزار و ۵۰۰ متر، خاکریزی هفت هزار متر و ۱۳ هزار تن آسفالت می‌باشد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ملی و بعد از تایید نهایی شورای ترافیک استان خراسان رضوی ساخت ۲ میدان ورودی به شهر نصرآباد از سوی مشهد و تربت‌جام آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها