معاون شهردار مشهد گفت: از ۲۵۳ هزار تماس در ۴ ماهه ابتدای سال جاری ، ۷۶۴۱ مورد منجر به عملیات شده و ۱۲۰۴۶۹ مورد مزاحمت های تلفنی بوده است.

 ۴۷ درصد تماس های سامانه ۱۲۵ مزاحمت های تلفنی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،  مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری  به طور میانگین روزانه ۲۰۴۴ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است، گفت: به طور میانگین ۶۲ مورد از این تماس ها منجر به عملیات شده است.

وی افزود: از بیش از ۲۵۳ هزار تماس در ۴ ماهه ابتدای سال ۹۹ ، ۷۶۴۱ مورد منجر به عملیات شده و ۱۲۰۴۶۹ مورد تماس های مزاحمی بوده است.

معاون شهردار مشهد در خصوص نحوه برخورد با مزاحمین اظهار داشت: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، چنانچه شخصی در ماه بیش از ۱۰ بار با این سامانه تماس گرفته باشد شماره وی شناسایی و پیامک اخطار ارسال می‌شود و در صورت تکرار مجدد با هماهنگی صورت گرفته با شرکت مخابرات تلفن وی به مدت یک ماه قطع و در صورت تکرار مجدد تلفن وی به مدت ۳ ماه قطع می‌شود اما در نهایت در صورتی که با اعمال این موارد باز هم شاهد مزاحمت تلفنی از سوی این افراد باشیم برخورد قضایی از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.

یعقوبی گفت: پرتکرارترین عملیات ها در این مدت مربوط به گیاهان و درختان، آسانسور و حریق ساختمان به ثبت رسیده است که این عملیات ها در فصول مختلف متفاوت می باشند.

وی درخصوص نیاز برخی از محدوده های خارج از شهر به انجام عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد ، خاطرنشان کرد: از ۷۶۴۱ مورد عملیات انجام شده در این مدت، ۹۷۹ مورد عملیات خارج از محدوده شهری به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها