فرماندار گناباد گفت: ۶۴ طرح در بخش‌های مختلف با هزینه ۸۱۲ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

۶۴ طرح در گناباد هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی در جلسه شورای اداری گناباد افزود: این طرح‌ها در بخش‌های عمران شهری، کشاورزی، آموزشی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، منابع طبیعی، صندوق کارآفرینی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  کمیته امداد و بهزیستی، برق رسانی، میراث فرهنگی، دامپزشکی و فنی و حرفه‌ای اجرا شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن هفته دولت و سال آخر دولت تدبیر و امید، مسوولان دستگاههای اجرایی گناباد باید دستاوردهای دولت را در حوزه کاری خود منطبق بر واقعیت ها تبیین و منعکس نموده و مسائل مربوطه را با جدیت بیشتری پیگیری کنند و حمایت از اقشار آسیب پذیر، صیانت از اشتغال، حمایت از تولید و کارآفرینی و بستر سازی تحقق جهش تولید را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

فرماندار گناباد گفت: مدیران بانکها با روان سازی ارایه خدمات به مردم و متقاضیان دریافت تسهیلات از هر گونه تفسیر به رای یا اجتهاد در حوزه کاری خود بپرهیزند.

وی افزود: کشور ما هم اکنون در سخت ترین شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد و با وجود تشدید تحریم‌های دشمنان و مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، کوچکترین وقفه‌ای در ارایه خدمات به مردم ایجاد نشده و مشکلی در حوزه خدمات رسانی در استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد وجود ندارد.

قربانی از مدیران این شهرستان خواست با همان روحیه روزهای نخست کاری خود به ارایه خدمات به مردم بپردازند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در حالی که دشمنان برای ایجاد ناامیدی و نارضایتی در جامعه تلاش می‌کنند،  مسوولان اجازه ندهند روحیه ناامیدی در جامعه حاکم شود. 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، عدم توجه به پروتکلهای بهداشتی در آیین‌های مذهبی و عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر، صدمات جبران ناپذیری بر سلامت عمومی جامعه وارد می‌کند لذا همه موظف به رعایت این پروتکلها هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها