مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با حضور در استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مردم بود.

پاسخگویی  به مردم از طریق سامانه سامد

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر روز گذشته ضمن حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی به مدت یک ساعت از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی بود.
او ر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: سامانه سامد نقش مهمی در ارتباط بی‌واسطه دولت با مردم دارد.
مهمترین درخواستهای مطرح شده توسط مخاطبان مربوط به اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی، امهال مالیات تاسیسات گردشگری، تمدید پروانه‌های هتل‌ها به مدت سه سال و ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شد.
 هم چنین محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، احمد قربانی مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در سامانه سامد حضور داشته و پاسخگو بودند.

انتها ی خبر/

برچسب‌ها