فرماندار تربت‌جام گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳۵ پروژه عمرانی شهری و روستایی در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 ۳۵ طرح هفته دولت در تربت‌جام افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی حمیدی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت این تعداد طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و درمانی با اعتباری افزون بر دو هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی افتتاح بیمارستان ۶۵ تختخوابی مهر مادر ویژه زنان، اجرای طرح‌های هادی روستایی، پروژه های عمرانی شهری، اجرای طرح‌های آبیاری نوین در حوزه کشاورزی و چندین طرح آموزشی را از مهمترین پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان مرزی اعلام کرد.
 فرماندار تربت جام گفت: پروژهای هفته دولت در شهرستان تربت‌جام در قالب طرح‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، آموزشی و عمرانی شهری و روستایی است.

حمیدی افزود: اطلاع رسانی درباره عملکرد دولت در واقع اطلاع‌رسانی درباره دستاوردهای نظام است و سبب امیدواری مردم و تقویت نظام می‌شود.

وی با تاکید بر این که اختلاف سلایق نباید سبب نادیده گرفته شدن خدمات دولت به ویژه در شرایط تحریم ظالمانه و شیوع کرونا و آسیب های ناشی از آن شود ادامه داد: دولت نماینده نظام است و هم وظیفه داریم کمک کنیم تا کار برای نظام باشد و اختلاف سلایق نباید بر نوع عملکردها اثرگذاری کند.

او اضافه کرد: مدیران دولتی وظیفه دارند به نحو احسن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی خدمات دولت و نظام را تبیین کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها