با وجود تعطیلات تابستانی ایران‌خودرو و قطعه‌سازان در مردادماه، کارگران خطوط تولید و تکمیل‌کاری این گروه صنعتی با همراهی تامین‌کنندگان موفق شدند در همین ماه بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو را تجاری‌سازی و وارد بازار کنند.

تجاری‌سازی بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو در ایران‌خودرو

به گزارش  قدس آنلاین، آمار و اطلاعات تولید در این گروه صنعتی نشان می‌دهد در مردادماه امسال ۳۱ هزار و ۴۶۸ دستگاه خودرو تولید و ۴۱ هزار و ۳۸۷ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری‌سازی شده است.

با تعداد ثبت شده،‌ رکورد تجاری‌سازی هفتگی خودروها در دو سال اخیر نیز، در هفته پایانی مردادماه امسال شکسته شد. در هفته گذشته ۱۸ هزار و ۶۰۳ خودرو تکمیل و تجاری‌سازی شده است.

برمبنای این گزارش، کارگران خطوط تکمیل‌کاری ایران‌خودرو در هفته پایانی مردادماه و هم‌زمان با تعطیلات تابستانی، در محل کار حضور یافته و با تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه، بخش قابل توجهی از این خودروها را تکمیل و تجاری‌سازی کردند.

به گزارش ایرنا، پیش از این مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفته بود: با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و همکاری زنجیره تامین در هفته آینده هم‌زمان با تعطیلات تابستانی این خودروساز، تکمیل و تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه از خودروهای دارای کسری در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها