۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 717220

«شان پن» بازیگر آمریکایی برنده اسکار سیاست های دولت ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را دروغ پردازانه توصیف کرد.

«شان پن»: داریم خودمان را می کشیم

قدس آنلاین: این سینماگر ۶۰ ساله آمریکایی و برنده اسکار که با هدایت سازمان غیرانتفاعی با عنوان «CORE» اقدام به انجام تست های ویروس کرونا در لس آنجلس کرده است،  در مصاحبه جدید خود با سی ان ان عنوان کرد که ارزشی برای مشاوره دادن به کاخ سفید برای افزایش ظرفیت انجام تست نمی بیند، چرا که «برت ژیرور» مسئول تست کرونا در دولت ترامپ، فردی دروغگو و بی کفایت است. 

«شان پن» در این گفتگو که به صورت مجازی و با «آنا کابررا» خبرنگار سی ان ان انجام داد گفت که کارکنان سازمان «CORE»، داوطلبان و کارکنان در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا بسیار الهام بخش هستند اما در عین حال از عدم رهبری و اطلاع رسانی شفاف از سوی مقامات کاخ سفید در این باره انتقاد کرد. 

او از مردم آمریکا خواست با ویروس کرونا همچون سایر بلایای طبیعی مواجه شوند و کسانی  که تست کرونای آنها مثبت می شود باید فورا با کسانی که در آنها در ارتباط بودند اطلاع دهند و یا به جایی بروند و خود را قرنطینه کنند. 

در بخش دیگری از این مصاحبه «شان پن» در واکنش به صحبت های خبرنگار سی ان ان درباره این که میلیاردها دلاری که در ماه آوریل توسط کنگره برای تست اختصاص داده شد، هنوز هزینه نشده گفت: ما داریم خودمان را می کشیم. 

«شان پن» بازیگر، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی تاکنون دوبار با فیلم های «رودخانه مرموز» (۲۰۰۳) و «میلک» (۲۰۰۸) موفق به کسب جایزه اسکار بازیگری شده است. 

منبع: عصر ایران

برچسب‌ها