همدان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری با اولویت جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن و شهرداری در استان شناسایی شده است.

 ۴۴ فرصت سرمایه‌گذاری در همدان شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین ، سید ناصر محمودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دو نیروگاه خورشیدی در استان همدان نهایی شده و آماده واگذاری است، اظهار کرد: مجوز سرمایه‌گذاری یک پروژه هشت میلیون یورویی تولید برق از انرژی خورشیدی در استان همدان صادر شده است.

محمودی با ابرازامیدواری در زمینه رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری، افزود: چشم انداز آینده سرمایه گذاری مثبت است به طوریکه امسال شاهد رشد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور هستیم که می تواند افق های روشنی برای کشور باشد و در استان همدان نیز باید با تلاش بیشتر و جهادی عمل کردن در رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر تنگناها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه گذاری خارجی با بیش از ۷۲ میلیون یورو در زمینه ساخت باغ ویلا توسط شرکت ترکیه ای و مشارکت شهرداری همدان اجرایی خواهد شد، اعلام کرد: مبلغ ارزی پیش بینی شده برای اجرای این طرح افزون بر ۷۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی است اما پیش بینی می شود تا ۱۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یابد.

برچسب‌ها