معاون استاندار خراسان رضوی از رشد ۲۵ برابری سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی خبر داد.

میزان سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی ۲۵ برابر شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در حاشیه مراسم افتتاح کشتارگاه صنعتی گناباد اظهار داشت: شهرستان گناباد نباید فقط به این کشتارگاه قانع باشد و باید پیگیری‌های لازم جهت راه‌اندازی واحد بسته‌بندی آن را نیز انجام دهند و حتی نگاهی به صادرات داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز در استان با یک هم صدایی و هم دلی که به وجود آمده توسعه شکل گرفته و همه مسئولان در همه رده‌ها برای توسعه خراسان رضوی در حال تلاش هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر مقایسه‌ای داشته باشیم شاهد خواهیم بود که به برکت انقلاب اسلامی چه خدمات ارزنده‌ای در کشور صورت گرفته که در همین گناباد می‌توان شاهد تغییرات محسوسی بود.

رسولیان خاطرنشان گرد: میزان گاز صنعتی ما از ۱۹ درصد به ۲۵ درصد رسید که این نشان از توسعه واحدهای صنعتی ما است و یا برق صنعتی از ۲۷ درصد به ۳۳ درصد رسیده و میزان سرمایه‌گذاری در استان ۲۵ برابر شده است.

وی ادامه داد: در استان طرح‌های بزرگی داریم مانند واحد کنسانتره و یا گندله‌سازی و یکی از بزرگترین واحدهای شیشه کشور در استان قرار دارد که بهره‌برداری آن شهرستان‌های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه کمترین میزان تعطیلی واحد های صنعتی را در شهرستان گناباد داشته‌ایم و در حال حاضر ۱۲۵۷ واحد صنعتی و تولیدی در حال سرمایه‌گذاری داریم.

رسولیان عنوان کرد: ۲۳۳ هزار میلیارد تومان طرح هم اکنون در حال سرمایه‌گذاری داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مردم در طرح‌ها مشارکت داشته باشند و دولت نقش هدایتگری را انجام دهد.

وی افزود: از ابتدای حضور آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در استان تاکنون ۱۱ هزار میلیارد تومان یعنی ۲۳۰ طرح به بهره‌برداری رسیده است.

معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در هفته دولت هفت هزار ۷۶۰ میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری شده آماده بهره برداری است.

رسولیان اظهار کرد: همه تصور می کنند گناباد به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای گرم تولید شیر ندارد در صورتی که بهترین دامداری‌ها و مرغداریهای استان در این شهرستان وجود دارد و به دنبال احداث و فعال شدن واحدهای لبنی و گوشتی در این شهرستان هستیم.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها