۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 717473

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که کارگران هفت تپه مجدداً به محل کار خود برگشتند.

تشکر نماینده تهران از کارگران هفت تپه

قدس آنلاین: دو روز پیش هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حسابرسان دیوان محاسبات برای بررسی وضعیت کارگران هفت تپه به اهواز سفر کردند که در توضیح نتایج این سفر، احمد نادری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

« به لطف الهی بعد از ۷۰ روز اعتراض، کارگران مظلوم و زحمتکش ⁧‫هفت تپه‬⁩ به محل کار خود بازگشتند. از آنها ممنونیم که به حرف ما بعنوان خادمان مردم اعتماد کردند و قول می دهیم این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب دنبال کنیم.»

دو روز پیش و در جریان سفر، نادری توضیح داده بود که حضور در جمع کارگران هفت تپه برای همفکری در مورد اقدامات انجام شده در سه هفته اخیر است. بحث حقوق های معوقه تقریبا حل شده، تمدید دفترچه بیمه تا آخر سال انجام شده و الان بحث بر سر خلع ید از مالک فاقد اهلیت است. از کارگران خواسته ایم به اعتراض خود پایان داده و ادامه کار را به مجلس بسپارند.

همان زمان محمد کعب عمیر نماینده شوش هم گفت که با پیگیری های منطقه ای و ملی و مساعدت و همراهی همکاران گرامی آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و احمدنادری از اعضای کمیسیون اصل نود، اعتراضات کارگری ⁧‫هفت‌تپه‬⁩ بعد از ۷۰ روز تا حصول نتیجه نهایی(خلع ید کارفرما) متوقف شد. در این روزها هیچگاه خودم را از کارگران و مشکلات و آلام آنها جدا ندانستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها