تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در این فصل هیچ موفقیتی نداشت. آن‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی بودند، اما درست از روزی که یحیی گل‌محمدی، کمپ شهرخودرو را ترک کرد تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد مشهدی‌ها جز یک دو بازی در جام باشگاه‌ها عاقبت به خیر نشدند.

نوشدارو پس از مرگ «سهراب»

قدس آنلاین: این شرایط تا جایی پیش رفت تنها نماینده شرق کشورمان در لیگ برتر را در حسرت پیروزی در بازی‌های معمولی گذاشت و مقابل چند مدعی، شکست خوردند. سهراب بختیاری‌زاده نتوانست کار خاصی انجام بدهد و این تیم، نه تنها قهرمانی را از دست داد بلکه هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده ندارد. شکست برابر پارس جنوبی که برای بقا می‌جنگد، توقف در خانه برابر تراکتور و تساوی برابر صنعت نفت، استقلال و نساجی، کارنامه ضعیف بختیاری‌زاده بوده است.

*نوشدارو

نتایج ضعیف و اخراج رحمتی و البته کنار نیامدن با توصیه‌های باشگاه در مورد جمع کردن حاشیه‌ها احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال شهرخودرو را قوت بخشیده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد بازی با نساجی آخرین بازی سهراب بوده و شاید شهرخودرو با یک سرمربی جدید، چهار بازی باقی‌مانده در ادامه لیگ قهرمانان را پشت سر بگذارد. یکی از مسئولان این باشگاه به خبرنگار ما گفت: قرار شده با توجه به شرایط فعلی شهرخودرو، جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری یا خداحافظی با سهراب بختیاری‌زاده داشته باشیم. متأسفانه در این هفته‌ها، انتظاراتمان برآورده نشد.

*رحمتی ریسک می‌کند؟

روز گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید سیدمهدی رحمتی هدایت موقت شهرخودرو تا پایان لیگ قهرمانان را برعهده بگیرد. رحمتی، به خاطر اختلاف با یکی از دستیاران بختیاری‌زاده از حضور در کنار تیم محروم شده و بازگشت او به معنای کنار زدن بختیاری‌زاده از سوی مدیران باشگاه است. با این حال بعید به نظر می‌رسد رحمتی قبول کند سرمربی – بازیکن باشد. او می‌داند با همین شرایط حداقل دو تا سه فصل دیگر می‌تواند در لیگ بازی کند. ضمن اینکه نباید از یاد برد رحمتی هنوز هیچ کلاسی را پشت سر نگذاشته و برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با توجه به رفتن کوزین ریسک بزرگی است که رحمتی هدایت تیم را برعهده داشته باشد.

*منصوریان و یک مانع بزرگ

گزینه بعدی علی منصوریان است که پس از ذوب آهن بیکار مانده و به تازگی با سایپایی‌ها مذاکراتی داشته است. گفته می‌شود پس از رفتن کاشانی از سایپا مذاکرات طرفین منتفی شده است و منصوریان با حمیداوی صحبت‌های مقدماتی را انجام داده است. منصوریان در نفت و جام باشگاه‌های آسیا عملکرد خیلی خوبی داشت و اصولاً در تیم‌های کم حاشیه تمرکز خوبی برای رهبری تیم دارد.

نکته کلیدی در این مذاکرات این است نباید اختلاف قدیمی رحمتی و منصوریان را از یاد ببریم. این دو مدت‌ها با هم سرشاخ بودند و اگرچه به نظر می‌رسد آب‌ها از آسیاب افتاده اما باید دید دو طرف راضی به ادامه همکاری خواهند بود. رابطه حمیداوی با رحمتی بسیار خوب است و بعید است مالک شهرخودرو به این راحتی‌ها با جدایی رحمتی کنار بیاید.

برچسب‌ها