با اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی، ترافیک قدیمی مسیر منتهی به بهشت رضا(ع) مشهدمقدس کاهش می‌یابد.

ترافیک دیرینه منتهی به بهشت رضا(ع) مشهدمقدس کاهش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین،   خلیل‌الله کاظمی از فعالیت‌های عمرانی بیرون از شهر و مسیرهای منتهی به مشهد ظرف یکسال گذشته با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان خبر داد.

 معاون شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها با محوریت طرح مثلث توسعه اقتصادی و انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه سه استان خراسان رضوی و در جهت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و رونق و آبادانی استان انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی ساماندهی و بهسازی جاده حسن‌آباد به طول چهار کیلومتر در مردادماه سال گذشته با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان آغاز شد و در زمستان ۸۸ به پایان رسید.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: برای بهسازی این جاده ۲۵ هزارمتر مربع عملیات خاکی، هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی و ۱۲ هزارتن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: پروژه اجرای باند دوم و بهسازی باند اول جاده ۷۵ متری رضوی (مهدی‌آباد) از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱.۵ کیلومتر از پنجم مرداد ماه گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹.۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳.۵ کیلومتر و احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر بوده که با هزینه بیش از ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین برای کاهش ترافیک و تصادف در جاده بهشت رضا(ع) یک کیلومتر از این جاده از سمت شمال به عرض حدود چهار متر تعریض و دو عدد دور برگردان در مسیر ایجاد خواهد شد و در کنار آن یک لوپ به طول ۴۰۰ و عرض ۱۰ متر جاده کمربند شمالی را به جاده بهشت رضا(ع) متصل خواهد کرد.

کاظمی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه ۹۹ آماده بهره ‌برداری خواهد شد.  

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها