خراسان شمالی- رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: میزان فروش محصولات ۱۱۴ واحد فناور استان در سال گذشته بیش از ۳۷ میلیارد تومان بود.

فروش ۳۷ میلیارد تومانی محصولات واحدهای فناور خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهران گرمه ای در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به استناد سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، شمار شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی از دهم تیرماه سال گذشته تاکنون با افزایشی ۴۵ درصدی از ۱۲ شرکت به ۱۷ شرکت افزایش‌یافته است.

وی در ادامه از واگذاری شش هزار و ۹۰۰ هکتار زمین در پارک علم و فناوری خراسان شمالی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان برای احداث کارگاه همزمان با هفته دولت خبر داد.

گرمه ای اظهار داشت: از مجموع مساحت فوق، هم‌زمان با هفته دولت سال جاری دو پلاک به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع به یک شرکت دانش‌بنیان و یک واحد فناور واگذار شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴ باب فضای کارگاهی نیز به مساحت هزار و ۵۴۱ مترمربع در دست افتتاح است که از این تعداد کارگاه، سه باب طی همین هفته با مساحت ۴۸۴ مترمربع به سه واحد فناور واگذار شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: این ۵ واحد کارگاهی  فناور درزمینهٔ های تولید کود بیولوژیک و تولید دستگاه‌های خشک‌کن میوه و سبزیجات و تولید محصول مرتبط باانرژی خورشیدی، محصولات نیروگاهی همچنین تولید پا گیره برای صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

برچسب‌ها