مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، آتش‌نشانان این سازمان در ۵۱ ایستگاه به حالت آماده‌باش درآمدند.

آتش‌نشانی مشهد به حالت آماده‌باش درآمد

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: به منظور تامین ایمنی زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر مشهد و اطراف حرم امام رضا (ع)، آنش‌نشانانی مشهد در آماده‌باش ۱۰۰ درصد است.
وی اضافه کرد: از صبح امروز ۲۰ دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی به همراه ۲۵۰ آتش نشان در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی و بست های ورودی به حرم امام رضا (ع) در پنج مسیر مستقر شده‌اند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: با توجه به احتمال حضور دسته‌های عزادار در خیابان‌های خسروی نو، شیرازی، امام رضا(ع)، نواب و طبرسی و برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق آتش نشانی برای تامین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری این مراسم از صبح امروز مستقر شده‌اند و تا پایان مراسم عزاداری روز عاشورا در حالت آماده‌باش خواهند بود.
عزیزی افزود: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی عزاداران حسینی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر مشهد اندیشیده شده است و از زائران و مجاوران نیز می‌خواهیم با نیروهای خدمات‌رسان همکاری کنند.
هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۱ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها