به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز عاشورای حسینی به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن می‌رود.

پوشش زنده مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حرم رضوی از رسانه ملی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم ظهر عاشورا و سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم الهدی؛ امام‌جمعه مشهد از ساعت ۱۰:۵۵ تا ۱۳:۱۰ در ایوان مقصوره حرم مطهر رضوی برگزار شد که به‌صورت زنده بر روی آنتن شبکه‌های قرآن و خراسان رضوی رفت.

ارتباط زنده با برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه سیما از ساعت ۱۱ و ۱۳ به مدت ۱۵ دقیقه، ارتباط زنده با شبکه دو در دو بخش بیست دقیقه‌ای بین ساعت ۹ تا ۱۳ و ارتباط زنده با شبکه الکوثر بین ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ از دیگر برنامه‌های رسانه ملی از حرم مطهر رضوی در روز عاشورای حسینی است.

همچنین پوشش تصویری مراسم صحن گوهرشاد از ساعت ۱۷ تا ۱۸، ویژه‌برنامه «مرثیه آفتاب» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از شبکه خراسان، پخش زنده برنامه شبکه ثقلین در دو بخش از ساعت۱۳ تا ۱۴ و ۱۸ تا ۱۹، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده حرم مطهر رضوی در روز عاشورای حسینی است.

مراسم شام غریبان نیز ساعت ۲۰ به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود و همچنین مراسم صحن جامع رضوی حرم از ساعت ۲۰ تا پایان برنامه پوشش تصویری داده می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها