مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی گفت: هم‌زمان با ایام دهه اول محرم و از محل نذورات و موقوفات، ۷ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند و محروم استان خراسان رضوی توزیع شد.

توزیع ۷۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان خراسان رضوی در دهه اول محرم

به گزراش قدس آنلاین، هادی غلامی، با بیان اینکه هم‌زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و دهه اول محرم ۳۵۰ رأس گوسفند در شهر مشهد و ۱۶ شهرستان خراسان رضوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا، قربانی و گوشت آن در میان خانوارهای کم برخوردار توزیع شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۰ رأس در سطح شهر مشهد و ۱۸۰ رأس در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ذبح و گوشت آن بین اقشار بی‌بضاعت توزیع شد.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح مناسبتی، اظهار کرد: کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های تحت پوشش طرح، ضمن خریداری گوسفند از همان شهر و کمک به اقتصاد منطقه، مراحل قربانی شدن و توزیع را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند و گوشت قربانی را در میان خانواده‌های بی‌بضاعت از قبل شناسایی شده توزیع کردند.

مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی تصریح کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به معیشت محرومان و در راستای اجرای مرحله دوم مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان خراسان رضوی هم‌زمان با ایام دهه اول محرم اجرایی شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها