کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز ظهر و بعد از ظهر در مناطق شمالی و کوهستانی این استان وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی رگبار پراکنده در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدغیور  اظهار کرد :در حال حاضر جو اکثر نقاط استان صاف و عادی است به استثنای مناطق شمالی و نواحی کوهستانی که از ظهر امروز افزایش ابرناکی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را تا پایان امشب تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: به این ترتبیب در مناطق مستعد احتمال آبگرفتی در مسیرهای سیلابی وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که افزایش وزش باد در برخی نقاط استان از امروز آغاز و ظرف دو تا سه روز آینده ادامه دارد، گفت: معمولا در این مقطع سال در مناطق شرقی و جنوب شرقی همیشه افزایش وزش باد و گرد و خاک وجود دارد.

غیور افزود: پیش‌بینی می شود از امروز هوای استان خراسان رضوی دچار افت دما گردد و خنک‌تر شود و بر این اساس از امروز افت دو تا چهار درجه‌ای دما در استان به شکل محسوسی تجربه خواهد شد و از فردا و در نهایت در روز چهارشنبه هوا صاف می شود و شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بودند و دمای هوای مشهد هم در این مدت بین ۱۵ تا ۳۱ درجه در نوسان بوده است.

او اضافه کرد: بیشترین میزان بارندگی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان قوچان با  ۹.۱ میلی‌متر ثبت شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها