خراسان شمالی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۶۰ بقعه متبرکه استان در ایام محرم سال جاری خبر داد.

طرح بصیرت عاشورایی در ۶۰ بقعه متبرکه در خراسان شمالی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام عظیم آسوده اظهار داشت: همچنین خیمه های معرفت حسینی در ۱۲ بقعه متبرکه بر پا شد و در شش بقعه متبرکه نیز طرح شمیم حسینی با همکاری هیئات مذهبی اجرا شد.

وی افزود: در ایام محرم ۱۴ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۱۰ مبلغ بومی به بقاع متبرکه استان جهت تبیین و نشر ارزش های نهضت حسینی اعزام شدند.

حجت الاسلام آسوده افزود: طبق روال هر سال، نمازجماعت ظهر و عصر روز عاشورا نیز با رعایت نکات بهداشتی در ۳۵ بقعه متبرکه خراسان شمالی اقامه شد.

وی عنوان کرد: برگزاری محافل انس باقرآن کریم، برگزاری جلسه توجیهی مبلغین اعزامی، دعوت ازسخنرانان و مداحان برجسته استانی، اطعام و عزاداری درایام ماه محرم در بقاع متبرکه استان، تبلیغات و اطلاع رسانی طرح از طریق چاپ و نصب بنر و پوستر، برگزاری جلسه توجیهی هیأت امنا و مدیران فرهنگی بقاع متبرکه، برپایی نمایشگاه های تبلیغی در فضای باز بقاع مجری طرح بصیرت عاشورایی و حرکت هیآت و دستجات عزاداری به سمت بقاع متبرکه در روز تاسوعا و عاشورا از دیگر برنامه های این نهاد در ایام محرم بود.

برچسب‌ها