همدان - معاون امور بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: پروژه‌های کلنگ‌زنی شده طرح تأمین مسکن محرومین در کشور طی مدت یک سال اجرا و تکمیل می‌شود.

مسکن محرومین طی یکساله اجراو تکمیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عزیزالله مهدیان پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ‌زنی دو هزار واحد طرح تأمین مسکن محرومین در استان همدان که در روستای «حاتم‌آباد» شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد؛ اظهار کرد: طی یک سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کشور مقاوم سازی شده است.

مهدیان با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌ها توان مشارکت در ساخت مسکن را نداشتند و پروژه‌ها زمین مانده بود، گفت: برخی از خانواده‌ها به علت نداشتن آورده توان بازسازی مساکن خود را نداشتند و در خانه‌های آسیب پذیر زندگی می‌کردند که از پایان سال ۹۷ با کمک سازمان برنامه و بودجه سهم آورده مردم توسط دولت تأمین شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه طی سال گذشته ۱۰۰ هزار واحد تعیین تکلیف شد که از این تعداد ۲۳ هزار واحد مسکن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن کشوربا تاکید بر اینکه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده طی مدت یک سال تکمیل و تمام می‌شود، گفت: البته با توجه به شرایط استان همدان پروژه دو هزار واحد طرح تأمین مسکن محرومین در استان همدان ۹ ماهه به پایان خواهد رسید و به مردم تحویل می‌شود.

برچسب‌ها