۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 718712

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: علاوه بر قطع انشعاب آب و اعمال جریمه نقدی استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، در صورت لزوم افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

کشف۲۳مورد انشعابات غیر مجاز در خواف

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی ، جواد سالاری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: با توجه به افزایش موارد سرقت انشعاب آب مخفیانه و شبانه از شبکه‌های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، افزایش شدت برخورد با متخلفان آب در دستور کار این امور قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: علاوه بر قطع انشعاب آب و اعمال جریمه نقدی استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، در صورت لزوم افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف همچنین گفت: در دو ماه گذشته۲۳ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان خواف شناسایی شده که تعدادی از متخلفان با اخذ جریمه و پرداخت حق انشعاب به امور انشعاب آب شرب خود را تبدیل به انشعاب مجاز کرده و آب تعدادی هم قطع و این افراد به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دست‌کاری در کنتور آب و تجهیزات آبرسانی مشترکین آب تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، از شناسایی ۱۰ مورد تخلفات مربوط به دست‌کاری در کنتور آب و اعمال جریمه در حق متخلفان خبر داد.

سالاری گفت: با توجه به افزایش مصرف آب از مشترکین آب ساکن در شهر و روستاهای این شهرستان درخواست می‌شود تا ضمن همکاری با این امور در گزارش تخلفات انشعابات غیرمجاز از شبکه آبرسانی، آب سالم و بهداشتی شبکه را با مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت آب مدیریت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها