معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه زنجیره تولید فولاد باید در استان تکمیل و ارزش‌افزوده حاصل از آن به مردم منطقه بازگردد، این مهم را جزو مطالبات اصلی استان از سطح ملی دانست.

تکمیل زنجیره تولید فولاد در خراسان رضوی جزو مطالبات اصلی استان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان  در نشست هم‌اندیشی با نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی که به‌منظور بررسی رفع موانع و مشکلات توسعه شهرستان‌های حوزه انتخابیه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یکی از ارکان اثرگذار تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، به تشریح دستاوردهای ارزشمند اجرای این الگو با کمک مردم و معین‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در روستاها تلاش کنیم، اظهار کرد: بیشتر از یک سال است که تلاش و مجاهدت منجر به افزایش مشارکت مردمی و ایجاد امیدواری در مردم برای بازگشت و رونق تولیدشده است.

وی ادامه داد:  بی‌شک این مهم در سال جهش تولید و باوجود فشارهای حاصل از تحریم‌های ظالمانه و ویروس منحوس کرونا در استان خراسان رضوی افزایش تولید را در پی خواهد داشت.

رسولیان بابیان اینکه زنجیره تولید فولاد باید در استان تکمیل و ارزش‌افزوده حاصل از آن به مردم منطقه بازگردد، این مهم را جزو مطالبات اصلی استان از سطح ملی دانست.

در ادامه این نشست، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حوزه اشتغال، مسکن و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار، خواستار توجه جدی معین‌های اقتصاد مقاومتی به جذب نیروهای بومی شد.

حجت‌الاسلام اکبر احمدپور تأکید کرد: ضرورت دارد زمین‌های منطقه  برای توسعه بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی وابسته در اختیار افراد بومی و محلی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها