لپ تاپ و تبلت‌های جدید Honor با ویژگی‌های جدید رسماً معرفی شدند.

آشنایی با لپ تاپ و تبلت‌های جدید Honor  +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در IFA ۲۰۲۰ ، آنر ساعت‌های هوشمند جدید خود را از جمله Watch GS Pro و Watch ES معرفی کرد. برند فرعی هوآوی همچنین وقت گذاشت و چند محصول دیگر مانند لپ تاپ های Honor MagicBook Pro ، MagicBook ۱۴ و MagicBook ۱۵ را به همراه تبلت‌های Honor Pad ۶ و Pad X۶ معرفی کرد.

دستگاه Honor MagicBook ۱۴ و ۱۵ AMD Ryzen ۵ ۴۵۰۰U مجهز به لپ تاپ‌های تازه شده نسخه‌های قبلی خود هستند که در اوایل سال جاری معرفی شدند. MagicBook Pro به پردازنده قدرتمندتر سری Ryzen H مجهز است که مصرف انرژی کمتری دارد و این یک جایگزین برای چیپ ست نسل ۱۰ Intel Core i۵ است که در ماه مه رسمی شده بود. آنر پد ۶ و پد X۶ نیز تبلت های مقرون به صرفه ای از این برند هستند.



مشخصات و ویژگی‌های Honor MagicBook Pro ، MagicBook ۱۴ ، ۱۵

لپ تاپ Honor MagicBook Pro از پردازنده ۶ هسته‌ای AMD Ryzen ۵ ۴۶۰۰UH بهره می‌برد که در حالت توربو با سرعت ۴.۰ گیگاهرتز همراه با گرافیک ۶ هسته ای Radeon Vega با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز کلاک می شود. این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت RAM دو کاناله DDR۴ و ۵۱ گیگابایت حافظه SSD NVMe است، این نمایشگر دارای صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با کیفیت Full HD + است که از طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRGB پشتیبانی می کند و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی را ارائه می دهد.

دستگاه MagicBook Pro دارای یک باتری ۵۶ وات ساعت است که نوید ۱۱ ساعت پخش فیلم را می دهد و به همراه یک شارژر ۶۵ وات USB-C مجهز می‌شود. برای حفظ دمای داخلی ، MagicBook Pro به دو فن و مکانیزم خنک کننده لوله گرمایی دوگانه مجهز شده است، این تبلت ویژگی های اتصال مانند HDMI ۲.۰ ، USB-C ، USB-A و جک صوتی ۳.۵ میلی متری را ارائه می‌دهد. این نوت بوک همچنین از یک دوربین پاپ آپ ، صفحه کلید با نور پس زمینه و اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد و وزن آن تنها ۱.۷ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۶.۹ میلی متر است.



لپ تاپ دیگر MagicBook ۱۴ و ۱۵ از پردازنده مرکزی Ryzen ۵ ۴۵۰۰U تغذیه می کنند، هر دو دستگاه با ۸ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR۴ دو کاناله و ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVMe SSD مجهز شده اند. MagicBook ۱۴ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی فول اچ دی و باتری ۵۶ وات است ، در حالی که MagicBook ۱۵ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچ دی و باتری کوچکتر ۴۲ وات ساعت است.

هر دو مدل با شارژر ۶۵W USB-C همراه هستند. Honor MagicBook ۱۴ و ۱۵ با ویژگی هایی مانند USB-C ، USB-۳.۰ ، USB-A ۲.۰ ، HDMI و جک هدفون ۳.۵ میلی متری ارائه می شوند، این دستگاه ها دارای یک شاسی آلومینیومی و حاشیه های باریک هستند و وزن MagicBook ۱۴ و ۱۵ به ترتیب ۱.۳۸ و ۱.۵۳ کیلوگرم است.

دستگاه Honor MagicBook Pro نهصد یورو (۷۸۰۰۰ روپیه) قیمت دارد و از هفته آینده در بازارهای اروپا برای خرید در دسترس خواهد بود. MagicBook ۱۴ و MagicBook ۱۵ به ترتیب ۷۵۰ یورو (۶۵۰۰۰ روپیه) و ۷۰۰ یورو (۶۰۷۰۰ روپیه ) قیمت دارند. مدل ۱۴ اینچی از ۲۱ سپتامبر نخست در اروپا در دسترس خواهد بود ، در حالی که فروش نسخه ۱۵ اینچی از اوایل ماه اکتبر آغاز می‌شود.



مشخصات و ویژگی‌های آنر پد ۶ و پد X۶

تبلت Honor Pad ۶ دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی فول اچ دی است ، در حالی که Pad X۶ از صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با وضوح ۸۰۰ x ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. هر دو تبلت دارای یک شاسی آلومینیومی هستند و به دو بلندگو مجهز به فناوری صوتی Histen ۶.۱ مجهز شده اند.

چیپست Kirin ۷۱۰A قدرت آنر پد ۶ و پد X۶ را دارد و از سیستم عامل Magic UI ۳.۱ مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می برند. آنها همچنین به دوربین های جلو ۲ مگاپیکسلی و مینیاتورهای پشتی ۵ مگاپیکسلی مجهز هستند و انرژی هر دو تبلت توسط باتری های ۵،۱۰۰mAh تأمین می‌شود.

پد ۶ به ترتیب دارای ۳ گیگابایت / ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. Pad X۶ نیز دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و آنها به ویژگی‌های اتصال مانند ۴G ، W-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۱ و USB-C مجهز هستند.

قیمت جهانی و در دسترس بودن آنر پد ۶ و X۶ هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها