مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: ارائه خدمات آموزشی حضوری از جمله برنامه های این شرکت به منظور گسترش بازار فروش هبلکس رضوی است.

ارائه خدمات آموزشی بارویکرد گسترش بازار فروش هبلکس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمود عیدی بیان کرد: در واقع این مهم با هدف ارتقاء کیفیت و رضایتمندی بستر خریداران و اجرای صحیح بلوک در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به گستره عرضه و فروش هبلکس تولیدی شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی خاطرنشان کرد: این محصول در بازارهای داخلی و نیز کشورهای همسایه به فروش می رسد.

مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی ادامه داد: به همین دلیل این مجموعه سعی کرده تا از طریق بهینه سازی ساختار فروش و ایجاد واحد خدمات پس از فروش، بازارهای فروش داخلی و خارجی خود را گسترش دهد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به منظور معرفی محصول و نفوذ بیشتر در بازار مصالح ساختمانی نیز بخشی دیگر از برنامه های تعیین شده به شمار می رود.

عیدی درباره برنامه استراتژیک امسال شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در حوزه تولید هبلکس خاطرنشان کرد: این برنامه ها بر افزایش ظرفیت تولید و بهبود هر چه بیشتر کیفیت محصول با هدف رقابت با سایر محصولات مشابه، متمرکز شده است.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به دارا بودن ۲ مجتمع تولید، از ظرفیت خوبی برای تولید انواع محصولات مورد نیاز ساختمانی و دانش بنیان برخوردار است.

عیدی در بخش دیگری از صحبت های خود به چالش های  پیش روی این شرکت در حوزه تولید هبلکس اشاره کرد و گفت‌: از جمله مهم ترین چالش های پیش روی این مجموعه، می توان افزایش هزینه های حمل و نقل مواد اولیه و محصول را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: نوسان قیمت مواد اولیه و ملزومات خط تولید، مشکل دیگری است که تمامی تولیدکنندگان هبلکس با آن روبرو هستند.

مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی اضافه کرد: همچنین سنتی بودن بدنه ساخت و ساز کشور و مقاومت در مقابل محصولات نوین، تأثیر گذاری رکود سنگین اقتصادی بر روی کارخانه و نیز عدم روابط اقتصادی پایدار با کشورهای همسایه شرقی و شمالی از دیگر مشکلات قابل تأمل به شمار می رود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها