۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 719279

مجید نامجو مطلق در حالی که پس از برکناری فرهاد مجیدی بلافاصله از سمت خود کناره گیری کرد بعد از گذشت ۷۲ ساعت دوباره در تمرین استقلال آفتابی شد. نامجو مطلق که در تست کرونای بازیکنان و اعضای کادرفنی شرکت کرده بود با حضور خود در این تست نشان داد برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است.

تمرکز تیمی استقلال به‌هم ریخته است

قدس آنلاین: مجید نامجو مطلق در حالی که پس از برکناری فرهاد مجیدی بلافاصله از سمت خود کناره گیری کرد بعد از گذشت ۷۲ ساعت دوباره در تمرین استقلال آفتابی شد. نامجو مطلق که در تست کرونای بازیکنان و اعضای کادرفنی شرکت کرده بود با حضور خود در این تست نشان داد برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. همین موضوع موجب شد تا باشگاه استقلال دست به شفاف سازی بزند وساعاتی بعد اعلام کند مجید نامجو مطلق مربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ کرده و در این برهه نامجومطلق بهترین گزینه برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

* پس ازکش وقوس‌های بسیار به استقلال بازگشتید. دلیل چه بود؟

من استقلالی هستم و تیمم را دوست دارم. پس از جدایی آقای مجیدی من اعلام کردم نمی‌خواهم باشم تا دست باشگاه برای انتخاب باز باشد اما با من تماس گرفتند وگفتند باید در تمرین شرکت کنی. صحبت‌هایی بین من وآقای سعادتمند شد که فهمیدم استقلال درحال حاضر به دنبال سرمربی یا گزینه جدید نیست. من هم برای کمک به استقلال برگشتم تا تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا لطمه نبیند.

*به نظر می‌رسد با انگیزه‌های متفاوتی بازگشته اید؟

به هرحال من همیشه در استقلال نهایت تلاشم را کردم و درهرجایگاهی بودم کوشیدم تیم را به بهترین شکل ممکن هدایت کنم. الان تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد و از گروه صعود کنیم. استقلال ظرفیت‌های خوبی دارد. ما در فینال دچار بدشانسی شدیم اما باید از این اتفاقات درس بگیریم و خدای ناکرده ناامید نشویم. به امید خدا در لیگ قهرمانان نتیجه می‌گیریم.

*ممکن است شما درنهایت با استقلال به فصل بعد بروید وسرمربی باقی بمانید؟

من ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبتی نکنم چون به صلاح نیست. هرچه مصلحت باشد همان می‌شود. من فعلاً تمرکزم روی چهار بازی باقی‌مانده لیگ قهرمانان آسیاست و تلاش می‌کنم با استقلال به بهترین نتیجه ممکن برسم. این را به بازیکنان خواهم گفت هرگز تمرکزخود را از دست ندهید و با همه قوا در این رقابت حاضر شوید. نباید اجازه بدهیم ناکامی درفینال جام حذفی روی ما تأثیر منفی بگذارد. در تلاش هستیم تا مجوز برگزاری اردوهای تیم جوانان را بگیریم.

*برای هدایت تیم از فرهاد مجیدی مشورت می‌گیرید؟

به هر حال فرهاد امسال برای تیم خیلی زحمت کشید و اشراف کاملی به تیم دارد قطعاً جایی لازم باشد با او حرف خواهم زد و از راهنمایی‌اش استفاده می‌کنم. امیدوارم باشگاه بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرد.

*پیش‌بینی‌تان برای بازی‌های آسیایی چگونه است؟

کار سختی داریم. حریفانمان خوب یارگیری کرده اند و هم خوب استراحت کردند. الان تمرکز تیمی استقلال به‌هم ریخته و نیاز داریم همدلی در تیم ایجاد کنیم. ضمن اینکه یادمان نرود در فصل نقل و انتقالات هستیم و بازیکنان خیلی مراقب اتفاق‌های پیش رو هستند.

برچسب‌ها