رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: سه هزار و ١٦٨ خودرو دودزا از ابتدای امسال تاکنون در این کلانشهر اعمال قانون شده است.

سه هزار و ١٦٨ خودرو دودزا در مشهد اعمال قانون شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد پذیرا  با حضور در مرکز ١٣٧ شهرداری  مشهد و پاسخگویی به شهروندان افزود: در سال جاری ۹ هزار و ۵۱۱ خودرو به علت نداشتن معاینه فنی اعمال قانون شده و دو هزار و ۹۳۷ خودرو برای رفع نقص به تعمیرگاه اعزام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه با موش نیز، اقدامات موثری صورت گرفته به گونه‌ای که از سه سال گذشته، ۶۰ کانون موش در مشهد به ۱۱ کانون کاهش یافته است و از حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون حدود پنج هزار و ۳۰۰ کیلو گرم انواع طعمه موش در انواع طعم ها تهیه و در این مناطق توزیع شده است.

رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، فراخوانی منتشر کرده‌ایم تا علاوه بر استفاده از طعمه برای مبارزه با موش، نسبت به تهیه اسپری عقیم کننده و همچنین از بین برنده موشها اقدام شود.

وی افزود: لایحه اقدامات اجرایی و سیاهه آلودگی هوای مشهد نیز آماده و برای تصویب به شورای شهر ارسال شده است. 

پذیرا ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه و ایستگاه سنجش انواع آلاینده‌ها در مشهد نصب شده که ۸۹ درصد اطلاعات برداشتی ما در این حوزه، قابل استناد است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها