۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 719467

دیروز یک خبر عجیب در بحبوحه بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی، توجه ها را به سمت خودش جلب کرد و آن هم مذاکره استقلال با فرشاد احمدزاده بود.

استقلال از خرید فرشاد احمدزاده منصرف شد

قدس آنلاین: روز گذشته، وینگر سابق فولاد و پرسپولیس در اطراف هتل آزادی مشاهده می شد و با توجه به اینکه مسئولین سه تیم ذوب آهن، آلومینیوم اراک و استقلال در آنجا ساکن هستند، کمتر کسی فکرش را می کرد که احمدزاده قصد مذاکره با احمد سعادتمند را داشته باشد.

به گزارش ورزش سه اما رفته رفته به اخبار حاشیه ای پیرامون این بازیکن اضافه می‌شد تا اینکه احمدزاده با آرشیو کردن پست هایش با لباس پرسپولیس و یک استوری معنادار که دم از تغییر می داد، به شایعات مذاکره اش با استقلال دامن زد.
منابع مختلف مذاکرات احمدزاده با سعادتمند را تأیید کردند و حتی گفته شد که این بازیکن مبلغ مودر نظرش را به استقلالی ها داده است و منتظر پاسخ آنهاست. 

انتشار خبر مذاکره استقلال و احمدزاده باعث واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی شد. زمانیکه احمدزاده در پرسپولیس حضور داشت، چند باری با کری های سنگین و خواندن یک شعار خاص، باعث واکنش فوق العاده شدید هواداران استقلال در استادیوم ها و فضای مجازی شد. از این رو کمتر هوادار استقلال حاضر می شد با وجود کیفیت بالای این بازیکن، او را در لباس استقلال ببیند.

گفته می‌شود که پس از بازتاب منفی خبر مذاکره استقلال و احمدزاده، مدیران این تیم بی خیال جذب این بازیکن شده‌اند و حالا احمدزاده پست‌هایش با لباس پرسپولیس را که در اینستاگرام آرشیو کرده بود، بازگرداند تا این حرکت او به نوعی به معنای عدم توافق استقلالی ها با این بازیکن باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها