مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از جریمه ۱.۸ میلیاردی قاچاقچی دارو در مشهد خبر داد.

محکومیت ۱.۸ میلیاردی قاچاقچی دارو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی مدنی با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی مبنی بر اینکه باند تهیه و توزیع و قاچاق قرص‌های غیر مجاز قصد انتقال محموله قرص قاچاق به استان‌های غربی کشور را دارند، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موقعیت نامبردگان شناسائی و پس از اخذ مجوزهای قانونی، مکان یاد شده بازرسی شد که نامبردگان را در حال شمارش قرص‌ها مشاهده کردند.

وی افزود: پس از جستجوی لازم تعداد ۲۷۰ هزار عدد قرص ترامادول خارجی کشف و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مراتب صورت‌جلسه و گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد که در نهایت پرونده به شعبه نهم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ارجاع می‌شود.

مدنی بیان کرد: شعبه ارزش، بهاء و کشور سازنده داروهای مکشوفه را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد استعلام کرد که معاون غذا و داروی دانشگاه ضمن ارزش‌گزاری کالاها، آن‌ها را فاقد صلاحیت مصرف انسانی اعلام نمود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل قانونی، اقدامات و تحقیقات لازم و احراز اتهام منتسبه طی دادنامه صادره، محکوم‌علیه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و پرونده در مرحله اجرای حکم است .

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها