وزیر راه و شهرسازی در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت گفت: بکارگیری ریل ملی کارخانه ذوب آهن در خطوط ریلی، افتخاری برای صنعت کشور است.

 بکارگیری ریل ملی ذوب‌آهن در خطوط ریلی، افتخاری برای صنعت کشور

قدس آنلاین؛  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران با سپاس ویژه از همت کارگران و مدیران سختکوش ذوب‌آهن اصفهان در جهت رشد و توسعه صنعت کشور گفت: یکی از افتخارات تولیدی و صنعتی در کشور تولید ریل ملی توسط پولادمردان ذوب‌آهن اصفهان است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر اساس رسالت خود به قول هایی که در خصوص به کارگیری و استفاده از ریل ملی داده عمل نمود و هم‌اکنون ریل تولیدی ذوب‌آهن اصفهان در خطوط ریلی کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی گفت: امیدواریم کارشناسان و متخصصین ذوب‌آهن اصفهان همچون گذشته همت خود را در جهت تولید بیشتر ریل ملی و تامین نیاز  کشور به این محصول به کار گیرند.

اسلامی همچنین مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و خارج شدن از شیوه‌های سنتی در این زمینه را مهم دانست و افزود: بهینه‌سازی در ساختمان و به کارگیری مصالح استاندارد و حرکت به سمت تکنولوژی‌های جدید در ساختمان‌سازی یک ضرورت است.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر گفت: قیمت مسکن متاثر از بازارهای موازی است که امیدواریم فرایند التهابی که هم‌اکنون در بخش مسکن حاکم شده‌ است با خویشتنداری مردم کاهش یافته و به آرامش تبدیل گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها