حجت‌الاسلام انصاریان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

 حجت‌الاسلام انصاریان به کرونا مبتلا شد

قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های استان تهران بستری شده است. 

طبق گفتۀ یکی از مسئولان دفتر وی، او در برنامۀ دهۀ دوم محرم در شهرستان خوی به منبر می‌رفت، پس از یکی از منبرها، دچار ضعف جسمانی شد، شرایط طوری بود که دیگر قادر به ادامۀ برنامه سخنرانی خود در روزهای بعد نبود و در نتیجه ادامۀ برنامۀ سخنرانی او نیز در دهۀ دوم محرم تعطیل و پس از آنکه از او تست کرونا گرفته شد، ابتلای او به این بیماری تأیید شد.

کانال‌های اطلاع‌رسانی این استاد اخلاق در فضاهای مجازی نیز امروز صبح در اطلاعیه‌ای اینطور توضیح داد:

«به اطلاع عموم مؤمنین می‌رساند بعد از بررسی وضعیت جسمی استاد انصاریان توسط پزشکان که دیروز با ضعف و مشکل تنفس مواجه شده بود، تست کرونا مثبت و با توجه به تشخیص پزشکان محترم به بیمارستان منتقل شد.

 شنبه ۱۵ شهریور نیز خبری در برخی از شبکه‌های مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به بیماری کرونا مبتلا شده است. این خبر در حالی منتشر شد که در روزهای قبل کلیپ‌هایی از محافل خصوصی روضه‌خوانی و عزاداری حجت‌الاسلام انصاریان منتشر شد، اما با پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار تسنیم از دفتر این استاد اخلاق، این خبر تکذیب شده بود.

برچسب‌ها