رئیس بیمارستان فارابی مشهد گفت: این بیمارستان بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی را تحت درمان قرار داده است.

درمان ۱۱هزار بیمار کرونایی در بیمارستان فارابی مشهد
به گزارش قدس آنلاین، کیومرث افسری رئیس بیمارستان فارابی مشهد گفت: این بیمارستان بعد از بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیشترین تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا را پذیرش کرده است.
او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و صد نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان فارابی بستری شده و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته‌اند.
رئیس بیمارستان فارابی مشهد ادامه داد: در این مدت چهار هزار سی. تی. اسکن مرتبط با بیماری کرونا در این بیمارستان انجام شد.
افسری  بیان کرد: در این مدت علاوه بر بیماران کرونایی حدود ۴۰ هزار بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند.
او با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا تعداد مراجعان به بیمارستان فارابی مشهد ۵۰ درصد کاهش داشت تصریح کرد: پیش از شیوع این ویروس روزانه هزار و دویست بیمار در درمانگاه‌های این بیمارستان پذیرش می‌شدند.
رئیس بیمارستان فارابی مشهد تاکید کرد: در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت بیماران و کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم و از مردم تقاضا داریم در این زمینه با ما همکاری کنند.
افسری  اظهار کرد: استفاده از ماسک برای همه افراد مراجعه کننده، انجام تب سنجی، ممانعت از ورود همراهان بیماران، توقف عیادت بیماران، نصب دستگاه‌های ضد عفونی در ورودی بیمارستان و رعایت فاصله گذاری بین صندلی‌ها در درمانگاه‌های تخصصی از اقدامات پیشگیرانه در این بیمارستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها