حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

حمایت‌ از توهین به پیامبر اسلام؛ ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است

به گزارش قدس آنلاین، متن این بیانیه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

انبیاء خورشیدهای تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسانسازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفتهاند. دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند. این توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می دارد، این عمل مشمئز کننده و خیانتکارانه در حالی صورت می گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق‌ و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آنها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می کند.

این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می گیرد، مقابله کنند.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمدادشده است؟مسلمانان راستین، هرگز چنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد.

مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است. در کجای تورات و انجیل چنین رفتاری ستوده و یا توصیه شده است؟در کدام اندیشه زلال انسانی و عرفانی و حتی تفکرات لیبرالیستی و اومانیستی هجمه و کشیدن کاریکاتور موهن، نشانه پیشرفت،توسعه و آزادی بیان است؟شگفت آنکه مدعیان و بنیانگذاران چنین مکاتبی مدعی اند که احترام به ادیان و مذاهب نشانه ای بر رشد و توسعه اجتماعی و سیاسی جوامع پیشرفته است.این در حالی است که رییس جمهور خام و ناپخته فرانسه بازنشر این کاریکاتور را نشانه ای از آزادی بیان می داند و با حمایت از چنین رفتارهایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است.

ارتکاب به این گناه نابخشودنی و مشمئز کننده، توسط قلم بدستان صهیونیست که با لطمه به عواطف دینی مسلمانان جهان و از جمله شهروندان مسلمان فرانسه، مقدمه و محرک جنگ مذهبی و مروج منازعه و خشونت محسوب می گردد، چهره زشت و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی های مدنی در غرب را به خوبی آشکار ساخته و کسانی که در خدمت به طرح ها و سیاست های آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و در مقطع فعلی، انحراف افکار عمومی از پیامدهای طرح ننگین عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، به اهانت ورزی علیه مقدسات جهان اسلام پرداخته و ماجراجویی خطرناکی را پیشه کرده اند که بازشدن راه اهانت به همه ادیان و شکل گیری تخاصمات مذهبی یکی از ابعاد آن است.

حزب موتلفه اسلامی این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آنها یادآور می شود که مسلمانان جهان در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و همچنین ، تمامی اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی را دعوت به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی کرده و از مسئولان دستگاه های سیاسی و فرهنگی داخلی و جهان اسلام انتظار دارد، برای بازدارندگی در برابر این روند دین ستیزانه و خصمانه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها