به گفته مدیر امور آبفای خلیل آباد انشعاب ۷۰مشترک پرمصرف آب در این شهرستان قطع شد و ۳۰۰مشترک هم به دلیل نصب پمپ بر روی شبکه اخطار دریافت کردند.

قطع انشعاب آب ۷۰ مشترک پرمصرف آب در شهرستان خلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، محمدکاظمی بیان کرد: مشترکان پر مصرف از آب شرب برای آبیاری باغ استفاده می کردند که انشعاب آنها پس از فصل تابستان و در صورت استانداردسازی وصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۳۰۰مشترک هم مبادرت به نصب پمپ آب بر روی انشعابات کرده بودند که پس از اخطار کتبی، منصوبات خود را اصلاح کردند.

کاظمی این اقدامات را در راستای تامین آب ۱۳هزار و ۷۰۰مشترک شهری و  ۱۰هزارمشترک روستایی دانست و افزود: حفر چاه شماره ۵ خلیل آباد، اجاره آب کشاورزی و تعامل با آبفا کاشمراز جمله دیگر برنامه های این امور در تامین آب شرب ساکنان دو شهرو ۲۶روستای تحت پوشش می باشد.

وی با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز مشترکان از۱۵حلقه چاه تامین می شود بر حفر یک حلقه چاه دیگر تا سال آینده به منظور برخورداری شهروندان و روستائیان از شرایط پایدار آب تاکید کرد.

کاظمی با اشاره به تامین آب  ۱۳روستا از شش حلقه چاه آب شرب شهر خلیل آباد خاطرنشان کرد: حفر چاه جدید با توان ۳۳ لیتر برثانیه مشکل تامین آب این شهر و روستاهای اطراف را تا حد زیادی رفع خواهد کرد.

وی یادآور شد: روستاهای شهرستان دارای شبکه آبرسانی بوده و آب شرب شهرستان کیفیت بسیار بالایی دارد و هیچ روستایی با تانکر آبرسانی نمی شود.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها